Usein kysyttyä

  • Toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta ja sijainnistasi. Yleensä toimitukset Suomessa kestävät 2-5 arkipäivää tilauksen käsittelystä.

  • Kyllä, tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa sen meille ja saada täyden hyvityksen, lukuun ottamatta toimituskuluja. Tuotteen täytyy olla avaamaton ja alkuperäisessä kunnossa sekä pakkauksessa.

  • Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse seurantatiedot. Voit käyttää näitä tietoja seurataksesi tilauksesi toimitusta verkkosivustomme kautta.

  • Ota meihin välittömästi yhteyttä ja lähetä kuva vaurioituneesta tuotteesta. Korvaamme vaurioituneen tuotteen tai hyvitämme sinulle tilauksen kokonaan.

  • Voit muuttaa tai peruuttaa tilauksesi ennen sen lähettämistä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian muutosten tekemiseksi.

  • Jos et löydä haluamaasi tuotetta verkkokaupastamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Saatamme pystyä tilaamaan tuotteen sinulle erikseen tai suositella vastaavaa vaihtoehtoa.

  • Valitettavasti emme tarjoa näytepalvelua tällä hetkellä. Voimme kuitenkin tarjota tuotekohtaisia suosituksia ja neuvoja asiakkaillemme.

  • Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteesta info@pion.fi tai täyttämällä lomake ‘‘Ota yhteyttä’’ osiosta.